מנהלים טוב יותר את קשרי הלקוחות – כל היתרונות בשירות מרכזיה לעסקים

בלב ניהול קשרי הלקוחות בעסק נמצאת האינטראקציה המתמדת עם הלקוחות בדרכים שונות. בין דרכים אלה, בולט במיוחד נושא הטלפוניה, ואכן, נושא זה קיבל עם השנים תשומת לב רבה, השתכלל והשתפר ללא היכר. כיום, זמין לרשותכם שירות מרכזיה לעסקים אשר מביא שכלולים אלה אליכם, במודל צריכה נוח ומשתלם. בואו נראה במה מדובר בפועל, למי זה מתאים ומה עוד כדאי לכם לדעת על שירות מרכזיה לעסקים.

הכירו את שירות המרכזייה לעסקים

ברמה הטכנית, שירות המרכזייה לעסקים הוא מה שנקרא מרכזיית IP, שמהווה פלטפורמת תקשורת מאוחדת. פירוש הדבר הוא שהתקשורת היא דרך האינטרנט ושכל צרכי התקשורת שלכם מאוחדים למערכת אחת. עסקים מיישמים זאת לשיפור ניהול קשרי הלקוחות ולשם השגת תועלות נוספות. למשל, באמצעות מרכזיה לעסקים של חברת Voicenter. למתעניינים, מידע מלא על השירות זמין באתר החברה. מערכת כזו היא מערכת עדכנית תמיד, מאחר שספק השרות מעדכן אותה בצד שלו. הלקוח גם חוסך מעצמו את הטרחה של העיסוק בעדכונים וגם נהנה, משימוש במערכת עדכנית תמיד, באופן מלא. כאשר משתמשים למטרות חשובות כאלה במערכת בענן, חיוני כמובן שהיא תהיה זמינה עבורכם באופן רצוף וברמת ביצועים גבוהה. ואכן, בשרות של Voicenter מדובר על זמינות (uptime) של 99.999%, ללא תלות במיקום הגאוגרפי. ניהול המערכת פשוט וקל, בסיוע כלי בקרה בזמן אמת וכולל הגדרה קלה ונוחה של שלוחות ומשתמשים במערכת.

החשיבות העסקית ולמי זה מתאים

מאחר שמערכות התקשורת בעסקים חשובות כל כך, חיוני לשדרג ולשפר מערכות תקשורת קיימות. שדרוג לשירות מרכזיה לעסקים, עשוי לקדם אתכם היישר לחזית עולם התקשורת העסקי. יותר מכך – השימוש בשרות מקדם את העסק מיידית ובאופן משתלם מאוד מבחינה כספית. במקום פרויקט מחשוב ממושך, שדורש רכישה והתקנה פנימית של ציוד, כאן מדובר על שימוש כמעט מיידי בשירות ששוכרים. התשלום בשיטת שירותי הענן, פירושו שמשלמים רק על משאבים שצורכים בפועל, חוסכים בהוצאות ומשלמים תשלום נמוך יחסית בכל חודש. המחשוב הפנימי בעסק יהפוך לפשוט יותר וכך גם ההתנהלות הכספית סביבו. כל זאת, הוא רק תשתית עבור התועלות העסקיות כמובן, שהן החשובות. כאן מדובר על תועלות שכל עסק יחפש, כגון שיפור שירות לקוחות, שיווק ומכירות. יוצא מכך, ששירות מרכזיה לעסקים הוא שירות שצריך לעניין כל עסק שמעוניין לחסוך, להתייעל, להישאר תחרותי ולהתקדם.

מה הוא מציע?

שירות מרכזיה לעסקים כולל תכונות שימושיות רבות, כגון ביצוע שיחות פנימיות בעסק בחינם, הצפנת שיחות, שירותי מספור ופקס. אלה עוד כמה דוגמאות ממחישות לכך מעניינות במיוחד:

  • שיפור קבלת השיחות – שירות נתב שיחות מתקדם (Interactive Voice Response) לטיפול בשיחות נכנסות רבות במקביל. באמצעות שירות זה, תחסכו במשאבים יקרים וגם תספקו שרות משופר ללקוחותיכם.
  • שיפור הוצאת השיחות – חייגן להוצאת שיחות יעילה בכמות גדולה. החייגן מבצע באופן אוטומטי את החיוג, את ההמתנה למענה ואת הקישור לנציג שרות פנוי בעסק.
  • ניהול מתקדם של שיחות וועידה – שיפור ניהול ההיערכות לשיחות וועידה וביצוע השיחות עצמן.
  • הקלטה קלה ונוחה – הקלטה היא דבר שזמין באופנים רבים לעסקים. עם זאת, פעמים רבות לא מיישמים הקלטות, פשוט מאחר שהפעלת ההקלטה מסורבלת או גוזלת זמן. מה עושים כאשר נדרשת הקלטה מיידית, מהירה ופשוטה ליישום, לצד מנגנון ששומר את הקלטות בנוחות באופן מסודר? שירות המרכזייה לעסקים מציע לכך פתרון מצוין.

לסיכום

שירות מרכזיה לעסקים הוא המפתח שעשוי לסייע לכם מאוד, לנהל טוב יותר את קשרי הלקוחות.

מאמרים אחרונים

רותם סלע בראיון של גיא פינס

נגישות